Powered by Smartsupp
DARMOWA DOSTAWA OD 399,99 PLN DO PACZKOMATÓW INPOST.
5% rabatu na produkty DAHUA przy zakupie za minimum 1000 PLN,
INFOLINA 12 200 59 26

Portal Games Gra Biały Zamek: Matcha (PL)

Symbol: BZM
Dostępność: 30 szt.
82.04
82.04
szt.
Zamówienie telefoniczne: 12 200 59 26 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
10.99
  • DPD Pickup 10.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Paczkomaty (pobranie) 14.99
  • Kurier 14.99
  • Kurier (Pobranie) 24.99
  • DPD Pickup pobranie 24.99
  • Paczkomaty Inpost dostawa w sobotę 29.99
EAN:
5905794220175

Gra Biały Zamek: Matcha (PL)

Gejsze, herbata i zielone kości

Dodatek Matcha rozbudowuje Biały Zamek o nowe miejsce: herbaciarnię. To dodatkowa arena dworskich intryg w walce o łaskę daimio. Harbaciarnia z nowym mostkiem i kośćmi, miejscem na Gejsze (nowy rodzaj pionka), planszami graczy i sposobami na wykorzystanie każdego z raptem kilku ruchów w grze, jest integralną częścią precyzyjnego mechanizmu gry. Odkryj, jak rozbudowano planszowe haiku!
 
O Białym Zamku
Biały Zamek to planszowa gra euro z niespotykaną kondensacją rozgrywki. Wysyłaj swoich robotników na dwór Himeji, rozmieszczaj kości do wykonania akcji i zbuduj swoją paletę możliwości tak, by każdy ruch pociągał za sobą łańcuch efektów. Przed tobą ograniczona liczba tur - zrób wszystko, by wycisnąć z nich zwycięstwo!

Gejsze
Wykorzystaj nowy rodzaj pionków, Gejsze, w nowej sekcji pałacu - Ogrodzie Herbacianym. Pozyskasz tu zasoby i akcje, a na koniec gry także punkty w zależności od miejsca, do którego dotarły twoje Gejsze.

Herbaciarnia
Poprowadź Gejsze ścieżką do Herbaciarni lub Punktu Widokowego na Staw, aby podziwiały Lilie Wodne. Na ich drodze wykorzystasz nowy zasób - Miotełkę służącą do przygotowania zielonej herbaty.

Most
Używaj zielonych kości do aktywacji zielonej linii na nowej planszy twojej Posiadłości, a także na polach akcji poza murami Pałacu. Przy zielonym moście znajduje się Punkt Widokowy na Staw dla Gejsz.

Więcej tur
W rozgrywkach z dodatkiem gracze wykonują nie 9, a 12 ruchów w grze. To więcej dróg do zwycięstwa, ale wciąż ten sam, legendarny już syndrom krótkiej kołderki!

Intuicyjne połączenie
Jak użyć dodatku? Po prostu wtasuj wszystkie karty z dodatku do odpowiednich talii, wymień plansze gracza na nowe, dodaj przedłużenie planszy głównej i zielony most i graj!

Integralna część rozgrywki
Mechaniki dodatku wplecione zostały w konstrukcję gry podstawowej, tak by poszerzyć paletę możliwości i wyborów, zachowując zwarty charakter tytułu.

Informacje o produkcie
Nr katalogowy

BZM             

Rodzaj Planszowe
Min. liczba graczy 1
Max. liczba graczy 4
Czas gry 80 min
Wersja Dodatek
Wersja językowa Polska
Wymagania wiekowe od 12 lat
Materiał Tektura
Tworzywo sztuczne (plastik)
Płeć Chłopcy
Dziewczynki
Produkt na baterie Nie
Baterie w zestawie Nie
Zasilanie Nie dotyczy
Akcesoria w zestawie
  • Rozszerzenie do planszy Głównej
  • Zielony Most
  • 5 x Zielona kość
  • 4 x Nowa plansza Posiadłości
  • 20 x Gejsza (po 5 w 4 różnych kolorach)
  • 16 kart Matcha (44x68 mm)
  • 5 x Karta Początkowa (44x68 mm)
  • 9 x Karta Zamku (44x68 mm)
  • 6 x Karta Ogrodu (44x68 mm)
  • 3 x Karta Trybu Solo (44x68 mm)
  • 4 x Znacznik Miotełki
  • 16 x Moneta (12x1, 4x5)
  • 8 x Żeton Lilii Wodnych
  • 10 x Kafelek Ceremonii
  • 4 x Kafelek Placu Treningowego
  • 4 x Żeton Punktów Klanu +120/+160
  • Instrukcja
Parametry:
Wymagania wiekowe:
od 12 lat
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: