Powered by Smartsupp
DARMOWA DOSTAWA OD 399,99 PLN DO PACZKOMATÓW INPOST.
INFOLINA 12 200 59 26

Zwroty / Reklamacje

Jak zwrócić produkty do sklepu

Wygodne Zwroty
1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

Pamiętaj, aby zwracany towar zabezpieczyć przed zniszczeniem, wkładając odpowiednie wypełnienie. Przesyłkę zapakuj w karton o regularnym kształcie, bądź foliopak używany przez daną firmę kurierską. Zaklej przesyłkę taśmą. Nie używaj folii strech.

2

Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty

Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe. Swoją paczkę nadasz w Paczkomacie lub punktach takich jak: Żabka, Stokrotka, Auchan, Carefour.

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.


ZASADY ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Należy uzupełnić formularz odstąpienia od umowy. Formularz należy dołączyć do przesyłki wraz ze zwracanym produktem, lub odesłać na adres e-mail sklep@tri-elektro.pl wraz z numerem listu przewozowego w celu dalszej identyfikacji przesyłki. Bez oświadczenia o odstapieniu od umowy zwrot nie zostanie zrealizowany. 
Jeśli z jakiegoś powodu nie mozesz znaleźć swojego formularza, odezwij się do nas - pomożemy Ci. sklep@tri-elektro.pl

2. Zabezpiecz towar i spakuj go tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

3. Paczkę możesz nadać dowolnym kurierm. Aby ułatwić Ci zwrot możesz skorzystać ze strony https://wygodnezwroty.pl/tri-elektro?_campaign=merchant;banner;tri-elektro

Adres do zwrotu

tri-group
ul. Obrońców Modlina 5/22
30-733 Kraków

4. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Zwrotowi nie podlegają:

Produkty cyfrowe
Produkty, które nie są zapisane na nośniku materialnym, a które zostały przez Ciebie aktywowane po zakupie, np. na podstawie otrzymanego kodu, licencji elektronicznej, vouchera, dostępu do platformy.


Produkty wykonane na zamówienie
Produkty nieprefabrykowane wyprodukowane według Twojej specyfikacji lub spełniające indywidualne potrzeby.


Rozpakowane produkty multimedialne
Produkty zapieczętowane, które zostały otwarte po dostarczeniu (np. nagrania dźwiękowe, programy komputerowe, gry komputerowe czy gry planszowe).


Produkty higieniczne
Produkty w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne.