Powered by Smartsupp
DARMOWA DOSTAWA OD 399,99 PLN DO PACZKOMATÓW INPOST.
5% rabatu na produkty DAHUA przy zakupie za minimum 1000 PLN,
INFOLINA 12 200 59 26

Gwarancje i reklamacje

Reklamowany towar można zgłosić na dwa sposoby:

1. Bezpośrednio u producenta
2. Przez dział reklamacji tri-elektro.pl

ad.1
Skontaktuj się bezpośrednio z serwisem producenta. Prześlij swoje zgłoszenie według wytycznych producenta, a nastepnie oczekuj na kontakt serwisu z decyzją.

ad.2
Prześlij zgłoszenie reklamacyjne na adres reklamacje@tri-elektro.pl. W zgłoszeniu podaj niezbędne informacje:

- numer zamówienia lub faktury
- dane adresowe i telefon do kontaktu
- nazwę/numer katalogowy reklamowanego produktu
- opisz wadę / usterkę
- dołącz zdjęcia
- opisz swoje oczekiwania

Zadbaj, aby przesyłane zdjęcia nie ważyły więcej niż 2 - 3 mb na zdjęcie.

Potwierdzimy przyjęcie Twojego zgłoszenia

Prześlemy je bezpośrednio do serwisu producenta

Serwis/ Producent/ Dystrybutor ponformuje Cię o decyzji w ustawowym terminie  14 dni kalendarzowych od przyjęcia zgłoszenia.