SPRAWDZ KODY RABATOWE - GRENTON. DARMOWA DOSTAWA DO PACZKOMATÓW OD 399 PLN
NOWOŚĆ - DOSTAWA W SOBOTĘ DO PACZKOMATU INPOST !!!

Simba Elektroniczna gra w okręty ze światłem

Symbol: 606104435
Dostępność: 30 szt.
124.43
124.43
szt.
Zamówienie telefoniczne: 736 840 820 Zostaw telefon
Zamów w ciągu
a paczkę wyślemy dziś
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
12.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • DPD Pickup 12.99
  • Paczkomaty (pobranie) 14.99
  • Kurier 14.99
  • Kurier (Pobranie) 24.99
  • DPD Pickup pobranie 24.99
  • Paczkomaty Inpost dostawa w sobotę 29.99

Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala.
Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi, np. C3. Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednie pole, np. C3, na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku trafienia lub białej w przypadku wody. Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać. 

Informacje o produkcie
Nr katalogowy

606104435

Rodzaj Strategiczne i ekonomiczne
Min. liczba graczy 2
Max. liczba graczy 2
Wersja językowa Polska
Wymagania wiekowe od 5 lat
Płeć Chłopcy
Dziewczynki
Produkt na baterie Tak
Baterie w zestawie Tak
Zasilanie Baterie/akumulatory AA
Parametry:
Wymagania wiekowe:
od 5 lat
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: